SÖNDAG

Hej på er! Hoppas ni haft en fin helg:)

I fredags blev d en tur på stan med Hanna, fika med Hanna å Aron, en tur med d båda nämnda plus Lindström och handlade snacks och sen åkte jag å Hanna hem till mig och Ted. Sen kom också Emmy, Lindström och Tobias, vi tittade på Idol-finalen, drack fint och åt gott, jättemysigt. Vid två gick allesammans och jag och Ted hade ett sådant där extra speciellt ögonblick, jag fällde massor utav glädjetårar och ja allt var så himla fint. Detaljerna spar vi för oss själva:)

Lördagen bestod av jobb å mys.

Idag har jag jobbat, sen bar d av till Borlänge, spelade Laserdoom, badade, relaxade och fikade med svärfar, Monika, Teds syskon med respektive och lilla godingen Anton, jättemysigt! Så kul att träffa alla:)

Nu har jag och mannen varit och handlat och han har gett sig iväg upp till Sälen, jag ligger i soffan å myser. Jättetrött!

Ha en fortsatt bra söndag:) Bilderna är från i fredags och en från julmarknaden på jobbet igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0