NATTINATT

Precis hemkommen från stan, Etage. Hiphopkväll med Kartellen på besök, eller ja iallafall en liten del av Kartellen. Sebbe gav järnet på scen å d va riktigt bra:) Fast nog skulle hela gänget vart med.. Aja!

Annars är jag mest less på att gå ut, spelar ingen roll vart man går, alltid är d nått.. Less på att personer aldrig växer upp, trött på bråk och massa drama. Trött på äckliga killar som inte behandlar tjejer som prinsessor och trött på tjejer som beter sig som skit.

Jag var spiknykter idag och glad är jag för d.

Nu ska jag ringa min prins och sen sova. Jobb imorgon, halv nio. Sen julklappsshopping och sen innebandy i Enviken. Fullspäckat schema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0