MÅNDAG

Hej på er.

Glömt berättat om förra veckan, jag va med Hanna, i Hosjö, köpte julklappar, Enviken på innebandy, skola å jobb. En liten summering!

Jag är fortfarande jättejättetrött, tror jag håller på att bli sjuk.. Typiskt så här inför jul. Men dricker Berocca å hoppas jag piggnar till:)
Idag i skolan hade vi the grand finale på marknadsföringen, visade upp våra egendesignade tröjor, hade modevisning, lite show å sådär. Blev bättre än jag trott faktiskt:) Sen träffade jag Hanna några minuter innan jag åkte till jobbet på möte med Lisa. D gick finemang som vanligt och sen plockade mamma upp mig å vi åkte till Plantagen å jag köpte en del julsaker och en julklapp. Sen nu är jag i Hosjö, äter glass å dricker Berocca framför tvn med mamma:)

Bild från Lugnet igår, Adam å Clara spelade Dm:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0