JULDAGEN

Hej!
Klockan är tio över åtta och jag har varit vaken sen sju, har glömt bort hur man gör när man har sovmorgon, haha! Jag var ut med Totte och pussade Ted hejdå, han var illa tvungen att åka tillbaks upp till Sälen och jobba någon timme idag.
Apropå Sälen så hade vi det jättemysigt när vi var där i veckan. Jag var jätteförkyld så vi fick anpassa oss efter d. Men vi åt ruggigt gott, bastade, myste framför den öppna spisen och hade det allmänt bra, njöt till max!
Jag kom hem igen på torsdagen å då donade jag lite för Julafton, slog in alla paket, handlade julmat med mamma och så:) Sen fredagen bestod av jobb 9-19.30, sen julbord med la familia och sen blev d bums i säng.

Sen var det då dagen vi alla väntat på, julafton. Jag är så barnsligt förtjust i julen och i traditioner överlag:) Jag och Ted var ute i Vika med min släkt, jättemysigt:) Sen sov vi i Hosjö över natten och idag ska d firas jul igen här med farmor, farfar, Pontus, Annica och Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0