AT SCHOOL

Jobb, skola, jobb..:)
Rolig onsdag i Hofors trots förlust, grymt intressant utbildning igår, jobb efter utb, mys med hemkommen fästman på kvällen, vaknade upp men massa ont i magen, tog en värkis och somnade om, åkte till skolan, samtalade med en trevlig kvinna på busshållsplatsen om allt mellan himmel och jord, vilken liten stjärna!, min lektion var inställd så nu väntar jag och mina mates på att svenskan ska börja, sen blir d en tur på stan med min goding Hanna:) Blev ledig idag eftersom jag tog Saras pass igår, superskönt!

Haha, på toan nyss..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg brud och blusen var jättefin var har du hittat den, snart är det jul så vi får träffas med tomten det blir jättekul ha det bra tills dess. Kram o puss från Mormor

2011-12-12 @ 14:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0