TORSDAG

Det blev lite ändrade planer i tisdags- det blev en liten minitrip till Gävle och Furvik med kidsen istället. Blev en supermysig heldag bland alla djur, karuseller och i vattenlandet! Har massa fina bilder jag kan lägga upp sen.

Igår hade jag och Ted finbesök av Adam, vi tog en promenad och handlade ingredienser till våra tokgoda muffins, bakade och sen spelade killarna givetvis lite tv-spel. Vid fyra hämtade mamma Adam och då tog jag och Ted en liten längre promenad innan vi la oss och degade i soffan resten av eftermiddagen. På kvällen mötte jag upp Hanna och hennes två kompisar från Ludvika. Sen plockad Charlie upp oss och vi begav oss till Aron där även Ted var på förfest, sen tog jag och Hanna en promenad till Victuscella, och en promenad tillbaks till Aron, haha, sen gick vi alla till Etage. Kul kväll!


Nu är jag i Hosjö och är barnvakt, är jättetrött då jag fick lov att gå upp klockan sju imorse eftersom Ted skjutsade ut mig till Hosjö i samband med att han åkte till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0