TISDAG

Förra veckan bestod mestdels utav skola, och jobb. Men också en mysig mc-tur till Leksand för att fira både farmor och farfar som fyllt år. Blev god middag, paketöppning och givetvis en god sommartårta. Framåt kvällen åkte vi hem i det fina vädret, va fantastiskt väder hela dagen, sommarvärme. På kvällen blev det filmmys med mannen min och vår käre vän Jonas. Söndagen blev en heldag av jobb, både på leklandet och sen på ett event i förmån för överviktiga barn. Sen kom Ted och plockade upp mig och vi åkte å åt innan han åkte vidare mot Uppsala för en veckas jobb.
Igår var jag ledig, jätteskönt, har i vanliga fall bara en lektion på måndag men den var inställd igår. Istället blev det en tur på stan, köpte en jättefin blus, ett riktigt kap! Och sen var jag till djuraffären och shoppade loss åt min lilla Tott. Sen plockade pappa upp mig och jag åkte till Hosjö. Ska vara där i veckan är det tänkt:) Passa på att övningsköra så mycket som det bara går, är jäkligt sugen på det där körkortet nu!!
Nu ska jag börja röra mig mot dagens sista lektion. Hoppas ni får en fin dag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hört att du är duktig på att köra hoppas att du får ditt körkort så får man kanske besök om man har tur, vad kul att du sliter och jobbar och sköter skolan du är jätteduktig som alltid, hoppas ni har det bra och sköt om er.Kram från mormor

2011-08-30 @ 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0