MÅNDAG

En vecka sen sist, har hunnit med att klippt mig, flera decimeter.. Inte haft så här kort hår sen i sexan tror jag, känns fortfarande jättekonstigt även fast det var några dagar sen, skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar mitt långa hår.. Men jag ser det som en liten tjänst för håret, mår ju bra av att få sig en rejäl klippning då och då, och jag blev inte alls onöjd:) Nu ska jag spara ut det igen, enbart toppa var tredje månad. Sen har jag varit i Hosjö och myst, jobbatjobbatjobbat, pussats med Ted, varit ut och firat Emmy med tjejerna, ätit kräftor och massa annat skoj.

Idag har jag varit på körskolan (klockan sju..) och kört lite rally med Åke, haha, åker alldeles för fort hela tiden.. Tror det är mitt största problem gällande körkortet just för tillfället! Sen åkte jag hem, tittade på The Killing, pussade Ted hejdå och sen sov jag några timmar. Duschade, packade och nu sitter jag och tittar på Per Morberg, vilken karl, och vilken mat.. hehe. Snart kommer min far och plockar upp mig, och ikväll åker vi, plus mina fina syskon, till Göteborg, ska bli jättemysigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0