LÖRDAG

Igår han jag med både det ena och andra, bland annat var jag ner på stan och bokade in en himla massa körlektioner. Sen åkte jag hem, sov en timme, sen tog jag och Ted en promenad ner på stan, köpte presenter till Anton och åt mjukglass i solen innan vi sedan promenerade hem igen. På kvällen blev det födelsedagsmiddag för Anton, var himla massa folk, vi åt gott och hade det trevligt.

Idag har jag och Ted varit på Brylla nere på Bojsen beach med Clara, Adam, Lisa och Elin. Var jättemysigt verkligen, och en himla massa ungar! Har massa bilder jag kan lägga upp sen:)

Nu käkar jag middag, ska ut med tjejerna ikväll. Är så himla otaggad.. haha! Fy, trött och risig. Ska hoppa in i duschen strax å förhoppningsvis gör det mig lite piggare. Måste leta på nånting att ha på mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0