HOS MAMMA & PAPPA

Lördagen blev riktigt jäkla kul, trots att jag var så himla opepp tidigare på kvällen. Men när jag väl blev uppplockad av Malin och Linda, mött upp Emmy och Nina och druckit en riktig supergrogg blev jag riktigt partyglad! Vi slog klackarna i taket och dansade natten lång i en bystuga mitt ute i ingenstans! Så kan d gå:)
Sen kom Jonas och skjutsade mig, Linda och Malin till stan. Jag mötte upp en tokfull pojkvän på stan och vi promenerade hemåt.

Söndagen var en riktig mysdag, regnet öste ner och jag och Ted stannade kvar i sängen hela dagen. Tittade på film, åt glass och myste. På kvällen gick vi över till Jonas och tittade på film.

Idag är det måndag, och jag har haft min första körlektion, gick superbra! Sen städade jag hemma och nu på kvällen skjutsade Ted mig till mamma och pappa innan han åkte till Uppsala för jobb. Jag, mamma och Moa har varit ute och övningskört alldeles nyss, jag åkte hela vägen till stan, till Lugnet, Ica Maxi och sen till Hosjö igen, wihoo!

Nu blir det film, och imorgon ska jag upp med tuppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0