FREDAG-TISDAG

FREDAG- På dagen var jag ner på stan, hittade ingenting alls, skittråkigt, förutom ett fint läderskärp, strumpbyxor å lite grejer till håret. På kvällen åkte jag och Hanna på någon riktigt randomfest i Främby, hur är det ens möjligt att man inte känner igen en jävel på en fest med jämngamla i en sådan liten stad som Falun? Sjukt! Hur som helst så var det endå ganska trevligt, Linda och Malin var där också vilket var skoj! Sen fick vi skjuts hem av Nick och hans kompis vid tvåtiden.

LÖRDAG- På dagen var jag på en liten shoppingtur med mamma och syskonen. Mio, Jysk och lite sånt. Fanns så himla mycket fint på Mio, åh.. Sen hoppade Moa av med mig hemma i stan, vi tog det lugnt, målade naglarna, provade kläder å lite sånt innan vi gick till affären. Moa handlade grejer till sin kräftskiva och jag till den jag skulle på senare på kvällen. Och ja på kvällen blev det alltså kräftskiva hemma hos Charlie tillsammans med Ted, Andreas, Patrik och Anders, va jättejättetrevligt. Vi satt ute på deras uteställe, hade massa tända ljus, åt och drack gott och pratade skit, jag och alla killar, haha:) Sen kom även Hanna, och efter ännu någon timme Nina och Emmy:)! Sen blev det Etage, like always. Va lite för mycket folk men kul endå:)
 
SÖNDAG- Jag och Ted vaknade inte förens vid tretiden, ZzZZzz, då tog vi en promenix och hämtade bilen hos Charlie, sen vidare till Borlänge, hem, bytte om, tog en tur på motorcykeln och åt lunsch/middag på Piccolo Mondo, sen hem, Ted packade, pussades hejdå och Ted for till Uppsala.

MÅNDAG- Första dagen i skolan! Kändes bra:) Sen lunchade jag, Emma, Carl och Filip på Max! På kvällen gick jag hem till Jonas och tittade på film!

TISDAG- Skola, städade, mamma hämtade mig och jag följde med till Hosjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0