1 AUGUSTI / MÅNDAG

Hade en såå mysig dag i Årsunda/Gävle i lördags, blev en heldag tillsammans med svärmor, Håkan och älskling. Vi åt gott, var en tur till IKEA, (jag & Ted köpte en hel del småsaker, till köket bl a), åkte raggarbil, fikade, var ner till stranden i Årsunda som är hur fin som helst och sen tog jag och mannen min motorcykeln hem framåt kvällen. Åkte förbi affären när vi kom till Falun och köpte lördagsmys, kex och ost, sen blev det film och mys.

Igår jobbade jag 12-19 och ska strax åka till jobbet igen. Är fruktansvärt tråkigt att jobba eftermiddag/kväll, Ted slutar typ när jag börjar.. Men imorgon börjar jag tidigt iaf:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken otur att du skulle jobba ikväll typiskt, vad kul att du träffade svärmor och fick umgås med henne

det verkade vara bra, jobba inte för hårt nu.. om du är i Hosjö i morgon så ses vi, ha det så bra och hälsa Ted. Puss o Kram Mormor

2011-08-02 @ 12:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0