SÖNDAG!

Skrevs i söndags: Jag är trött, slut, utmattad, fryser osvosv. Söndagsångest kan man kanske kalla det. Huvudvärk har jag också, bankar och dunkar i mitt stackars huvud. Sitter iallafall invirad i en mysig filt och har sockor på tossingarna, sovmorgonen till halv ett imorgon känns ganska jättebra just nu.

Har haft en lugn och fin helg förövrigt, torsdagen och fredagen var också två fina dagar som jag visst också glömt att skriva om.
Helgen spenderades iallafall med min man och lite filmmys med tjejerna i Norslund.

Idag har jag varit på valpkurs med Totte, som förövrigt är nyfriserad, söt!! Sen har jag gått en höstpromenad med Ted:)

Skrevs idag (måndag):
Sovmorgonen satt fint, mmh, har lite ont i magen annars mår jag bra. Ska strax sätta på mig nå vettiga kläder och bege mig till bussen, sen blir det 2 lektioner, sen ska jag hjälpa till på Adams innebandyträning och det ska bli riktigt kul, massa småttingar, åh:)! Sen är jag illa tvungen att plugga arslet av mig, typ.

Ha en bra måndag:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0