TORSDAG

Igår var det onsdag och då bloggade inte jag.. men jag var lite barnvakt åt Adam, vi badade på Lugnet och hade det jättemysigt. Men han var jätteskeptisk till att byta om på damernas, såå fjantig! Haha, ni skulle hört honom! Men tillslut, när han såg några småkillar i duschen som till och med va lite äldre än honom själv blev han lite mer avslappnad. Men nästa gång skulle absolut Ted följa med tyckte Adam, söt!

Idag har jag bara mått väldigt skumt, för det första är jag jättetrött och sen är jag så stressad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, pluggpluggplugg. Hände en obehaglig grej i skolan som jag tänkte skriva om i ett annat inlägg.

Klockan sju kommer Ted hem, då ska vi laga middag och sen ska han va hundvakt åt nån kompis rottis. Så jag får väl räkna med att få dela med mig av honom lite, men bara lite!! Ganska stor storleksskillnad på Totte och den andra vovven kan jag tänka mig.  

Nej nu ska jag ta en avslappnande dusch som jag egentligen inte hinner, men meeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0