STRESS!

Jo idag när jag satt vid datorn och pluggade i skolan började jag helt plötsligt må fruktansvärt illa, jag skyndade mig lite diskret till toaletten eftersom jag var helt säker på att jag skulle spy, men det gjorde jag inte, jag satte mig på toastolen och vilade lite men kände att nej det här funkar inte, jag bestämde mig för att gå till skolsyster, det tar typ en minut att gå dit, kanske två, och det tjöt i öronen, allt svartnade och omgivningen bara försvann, och jag var helt säker på att nu svimmar jag. När jag väl kom fram till skolsysters rum var hon inte där så jag satte mig på en stol utanför för att vänta, satt kanske där tio minuter-en kvart och sen gick allt över och jag mådde helt bra resten av dagen, förutom tröttheten då. Riktigt knepigt och framför allt väldigt obehagligt.

Jag tror det är stressrelaterat, länge sen jag var så här fruktansvärt stressad. Längtar verkligen tills denna hemska skolvecka är över!

TIPS! En grej som verkligen fungerar mot stress är att skriva ner precis allting som man ska göra, varenda liten planerad grej. Jag skulle inte klara mig utan min almenacka, den är avgörande för att mitt liv ska flyta på på ett lugnt och organiserat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0