STÄDNING TANDIS INNEBANDY PUSSAR

Idag har jag varit effektiv! Städat, bäddat rent och gjort mysigt. Jag älskar sånt där, hemmapyssel, tycker faktiskt det är kul och städa också, tro det eller ej:)

Var ju hos tandläkaren på förmiddagen vilket gick finemang, inga hål, bra borstat osv, dock hade jag tandsten men det tydde tydligen på att man hade bra och starka tänder och det var bara att slipa bort på några sekunder, sjukt obehagligt dock.

Sen har jag varit och spelat innebandy, och åh va kul det var!! Mitt liv är inte komplett utan den sporten, det är en sån stor del av mitt liv, av den jag är. Jag kan inte sluta fundera på hur allt sett ut om jag inte fått problem med maten, hur bra hade jag varit, på vilken nivå hade jag spelat.. Jag funderar också ofta på varför det blev som det blev, men att det förstörde så otroligt mycket för mig är ett som är säkert.

Nu väntar jag på att min käre man ska komma hem, måste snabba mig lite så jag hinner ta en dusch innan, och plugga glosor... Sen ska jag pussas resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0