MÅNDAG OCH KANELBULLENSDAG, HEHE

Har varit en ganska upptagen kvinna de senaste dagarna, där av dålig bloggning. Men nu är jag än en gång back on track, hehe..

Torsdageftermiddag spenderades på IKEA med Ted, Kalle och Jenny:) Vi kände oss som två par på 40+ och Ted tyckte vi skulle fortsätta på det spåret och även börja med vinkvällar osv, hiih, var iaf jättetrevligt!:)
I fredags var jag hemma från skolan, tog en lång sovmorgon med hjärtat sen på kvällen tog vi det bara lugnt, tittade på tv och lite sånt bara.
Sen i lördags var det domarkurs på Scandic 8.45-17.00, jättekul och jätteintressant. Jag smet dock lite tidigare för att åka på Rättviksmarknad med Ted, Turner och Angelica, fanns inte så mycket roligt att kolla på men det var trevligt endå:) Sen på kvällen åt jag och Ted på O'Learys med Lindström, sen åkte vi hem till honom och kollade på film, Kroon kom också. Kom hem vid två sen låg vi och pratade hela natten nästan, mina och Teds nattliga samtal slår allt, det går inte att förklara, det är liksom magiskt på något sätt, äkta kärlek.
Sen igår var det dags för kursdag två på Scandic, både jag och Malin va ganska övertrötta, hehe, men det var kul endå. Sen kollade jag på herrmatchen med pappa, syskonen, Lina och Peter, Falun slog Balrog, wiho, sen hem, mat, plugg, filmmys med mamma, Ted, pussar, sova. En riktigt bra helg:)!

Nu har jag precis haft prov som kändes bra, hoppas på ett vg iaf. Håller tummisarna för Ted som är på sjukhuset.

Efter skolan blir det en liten tur på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0