SÖNDAG

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg, min helg var iaf toppen:) I fredags blev det middag hos Lindström tillsammans med Ted, Jonas, Mickis och Aronsson. Jättegod älggryta och många härliga skratt som vanligt!

Igår tog vi oss en lång sovmorgon innan vi följde med Lindström till Borlänge för att ställa in harleyn för vintern och för en bit mat. På kvällen var jag ner med min motortokiga man och tittade på Gullberg och de andra som hoppade med crossar över ån, grymt duktiga! Sen for vi och hyrde film, köpte pizza och snask och åkte hem till mamma och pappa och myste resten av kvällen.

Idag ställde vi klockan på tio för frukost, sen åkte Ted till Stockholm och jag ska strax på hundkurs. Valpkursen är slut så nu är det dags för unghundskurs trots att Totten fortfarande är en liten valp. Ska bli jättespännande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp mer bilder!

2010-10-24 @ 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0