MATTANTER

Här är ett samtal som utspelade sig mellan mig och en mattant här om dagen.
Jag -Vad är det för gryta? (Jag lät glad och trevlig)
Mattant - Vegetariarisk.
Jag -Jajo, det ser jag. Men vad är det för nått i, vad smakar den?
Mattant - Det är väl bara att smaka, jag vet inte, jag lagar ingen mat.
Och hon verkligen snäste, sjukt otrevlig.

Alltså fy vad irriterad jag blev, nej dom lagar inte ens maten men då kan dom väl fan ta reda på vad det är dom serverar iallafall. Och jag är alltid så trevlig mot dom, tackar alltid för maten. Och hur många tror ni gör det på Lugnetgymnasiet där alla bara klagar..

Nä, jag blev riktigt besviken alltså, usch å fy. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0