FÖRSTA ADVENT / SUPERDUPERFÖRKYLD

Japp, som rubriken lyder, jag är sjuk. Så jävla tråkigt. Är iallafall glad över att mitt immunförsvar verkar ha bestämt sig för att göra comeback denna vinter, en förkylning hittills är ju ingenting om man jämför med förra årets vansinne, hoppas turen håller i sig!

Hjärtat ligger fortfarande på sjukhuset, har inte kunnat hälsa på honom idag pga förkylningen.. Önskar vi hade kunnat legat i sängen och pysslat om varandra men icke. Och vi som skulle julpyssla idag, baka och pynta, gå på julskyltningen och sen åka hem till Lindström på glöggkväll.. Vi får fira andra advent extra mycket istället och pynta och dona då!



Jag blir nog hemma från skolan imorgon, om det inte inträffar ett mindre mirakel som gör att jag blir frisk över natten..
Har glömt att berätta om fredagen då jag var hemma hos Sandra på vinkväll, riktigt mysigt! Sen på lördagen var jag hos Ted hela dagen, och idag har jag varit och tittat på Moas match (mot ett Uppsalalag, minns inte va dom hette, vinst med 6-1, great!), det va då förkylningen slog till ordentligt, sen nu på kvällen har jag bara segat och klagat.. Det gör ju så ont överallt, buhu.

Nu ska jag lägga mig uppe i soffan och mysa en liten stund innan jag ska sova, sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0