SÖNDAG / MORGON

Kvällen igår började med fest på Hyttgatan, va typ bara jag och mina kompisar och några få till som va äldre, sen va väl resten 94or så vi bestämde oss för att dra vidare. Vilket vi tydligen hade gjort helt rätt i eftersom polisen kom redan innan 11, synd om söta Rebecka som hade festen! Hur som helst, ist åkte jag, Linda, Emmy, Nina och Jennifer till Erik där Simon, Ako, Walle, Emil också var. Blev en lugn men trevlig kväll!

Sen begav vi oss in till stan, jag träffade Mickis och sen Lisa som jag tog sällskap med hem. Hoppade direkt in i duschen, hatar att lukta rök och alkohol som man alltid gör efter fest, även fast man själv inte röker eller dricker, känns så jävla ofräscht. Sen hoppade jag i en mysig, fin pyamas och somnade bredvid min älskling.

Nu ska jag fortsätta sova en stund, vid ett ska jag åka och kika på innebandy!

(Idag är det föresten precis två månader kvar till min 18-årsdag, sjukt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0