SÖNDAG & FARS DAG

Mysig middag i Vika igår även fast jag var tvungen att åka in mot stan lite för tidigt, fick skjuts av Lars till Norslund där jag mötte upp Malin, hennes b-friend och Linda. Sen åkte vi till förfesten, dit även Sara och Towe kom. Blev väl en ganska halvdan kväll och jag hade mycket hellre stannat hos mormor och morfar. Men det var kul att träffa tjejerna iaf:)

Muppbild från igår, haha.

Idag har jag och Malin dömt innebandy, Claras lag som spelade. Gick väl som förra gången, typ. Fortfarande väldigt kul iallafall! Jag dömde ett frislag på hela matchen idag och det var till fördel för min syster, undra om det är det som kallas att vara partisk??

Sen har jag varit på hundkurs med mamma och Totte, idag var det spårning som gällde och det grejade Totte galant, sen att han är så full i bus är bara charmigt, lydig men busig, det är okej! 

Sen har vi firat världens bästa pappa på Fars Dag!♥ Med finmiddag och presenter. Och efter det badade vi Totte, borstade igenom all päls, fönade osv, så nu är han så fin så!

Puh va mycket det blev. Nu ska jag ladda för familjesnack, wish me luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0