BLOGGAR FRÅN MOBILEN

Ligger i sängen med en av mina söta missar, Mimmi, och ska alldeles strax försöka sova. Hjärtat är och grejar nått med bilen och kommer hit om en stund.

Kan dra gårdagen lite snabbt. Efter skolan åkte jag till sjukhuset och hälsade på Ted, flashbacks, dels från förra gången Ted låg inlagd då jag bokstavligen talat bodde på sjukhuset, sen så jobbade jag på avdelningen Ted ligger på nu för några sommrar sen. (Ted mår bättre idag och fick skrivas ut efter två nätter, puh, va så orolig!)

Idag har jag vart i skolan, som vanligt! Sen har jag varit på stan med Malin, köpte en del nya fina underkläder. Sen har jag myst & tittat på film med Mamma, Clara och Totte:) (Pappa va i Mora med Dalalaget, Moa va med Lovisa & Linnea och Adam sov)

Imorgon ska jag för första gången på evigheter få sova ut, ingen väckarklocka som ringer, ska sova onödigt länge bara för att, åh va skönt det ska bli!! Hehe. Nej nu är det sovdags! Godnatt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0