Mars 29, 2010

Utvecklingssamtalet gick goodiegood. Ärligt talat så pratade pappa och min lärare Göran mest om Leksand, båda är uppvuxna där och Göran är jämngammal med min farmor, och så pratade dom självklart om hockey, osv. Så det var ett vädligt trevligt utv-samtal, haha.

Jag sitter och funderar på om man kan gå och lägga sig nu, fast klockan bara är 20 minuter i åtta? Eller så försöker jag hitta på lite roliga inlägg till er, är ju så jäkla kul att blogga när läsarantalet bara stiger för varje dag! Tar en dusch och fundrar på saken.. Eller attans, jag är så trött, sängen ropar efter mig! Det här får helt enkelt bli ett godnatt-inlägg, sovgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du tipsa om ngr bra bloggar du brukar läsa?

2010-03-29 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0