IGÅR KVÄLL:

Blev en kväll med förfest & efterfest, men inte så mycket där emellan. Var ändå en bra kväll. Jag och Tilde låg på rygg i snön framåt småtimmarna och tittade upp på himlen och pratade om livet, hur mysigt som helst. Den tjejen alltså, huur fin som helst och sååå himla snäll!

Sen var det ju rån på Preem i Bojsen inatt, vi var där, inte på macken men i närheten. Tänkte bara på att det var ovanligt mycket poliser ute, piketbussar osv, men fick reda på först idag att det varit ett rån. Hoppas dom fick tag på boven!!
 
Somnade bredvid min älskade man klockan halv sex(!!) Vi var ganska trötta imorse kan jag intyga, haha. Sen kom pappa och hämtade mig och nu är jag hemma. Ska alldeles strax åka och titta på innebandy!


Kommentarer
Postat av: .

himlen*

2010-03-29 @ 00:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0