TISDAG

Var på det vanliga tisdagsmötet idag, gick väl bra, känns dock lite som vi står och trampar på samma ställe, vi kommer liksom ingen vart. Plus att mamma och pappa inte var så glada när jag kom hem, dom säger att jag är oansvarig för att jag inte sköter näringsdryckerna, i så fall beror ju allt det här på att jag är oansvarig, att jag hamnat här på grund av det? Medan Kjell försvarade mig i det och sa att det inte är mitt ansvar överhuvudtaget. Äsch orkar inte tänka på det här.

Nu sitter jag och inväntar ett gäng filmer Astrid hade från lördagen, spännande!;)
Sen ska jag titta på Orphan, en skräckfilm, ensam(!!!) Vet en tjej som inte kommer kunna sova ikväll!
Update: Moa säger att psykbruden är lik mig när jag var liten? Snällt!! Fast ganska söt var hon allt;) Dock grymt läskig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0