MÅNDAG/FÖRSTA MARS

Hemma! Blev verkligen en heldag på stan, köpte en svart tunika och en bh. Jag och Malin var en sväng till Kupolen också för Malin skulle kolla efter någonting som inte fanns på stan. Hur som helst, en mycket trevlig dag. Det enda som kanske inte var så kul var att jag och Malin råkade träffa på tjejerna vi bråkade med på coz förrut, (alltså, det var under Dalecarliaveckan, vi var där en kväll och hade det sjukt tråkigt, sista gången vi var där, någonsin..). Och jag och Malin är inte såna som bråkar egentligen, det bara blev så just den kvällen och om vi säger så här, det var ganska dålig tajming, HAHA. Fyfan va stryk vi höll på att få!! Idag fick vi bara världens mördarblick, så det var ju skönt!:):)

Nu ska jag se på tv med mamma och pappa!

Update: Mamma och pappa satt vid varsin laptop uppe och jobbade, ZzzZZz, när jag ville mysa liksom, inte okej:( Så därför går jag och lägger mig nu. Och det där med att ta bilder på vad jag köpt, jovisst kan jag ordna det, men det där med "outfits" vettetusan alltså, haha. Ska fundra lite på det under morgondagen. Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte börja ta kort på vad du köper och typ outfits bilder?

2010-03-01 @ 20:14:00
Postat av: Kenny

alltså du skriver ju bra men du måste lägga upp mer bilder annars blir de tråkigt

2010-03-01 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0