TISDAG

Idag var jag utanför dörren för första gången på mer än en vecka, ni anar inte hur skönt det va! Några plusgrader och sol hade ju inte suttit fel, men antar att snön måste ner innan våren kan komma.

Var på möte hos Kjell, gick som vanligt bra men tycker fortfarande vi står på samma ställe och pratar om samma saker. Men kanske det som är grejen? Vad vet jag.

Sen åkte jag ner på stan och mötte upp Moa. Vi skulle titta efter en plattång och hittade tillslut en som verkade riktigt bra, så den fick det bli. Sen kom Lukas och hämtade mig och vi åkte hem till mig, jag har nästan längtat ihjäl mig efter honom eftersom vi inte setts på en lång vecka som har kännts som flera månader, så jag var happyhappyhappy!

Nu ska jag sova och ladda batterierna till skolan imorgon, skulle ljuga om jag sa att jag såg fram emot det. Blir så fjantig när jag varit hemma ett tag och skulle helst av allt bara vilja stanna hemma ännu längre, men jag vet att så fort jag tagit mig ut och kommit till skolan så känns det mycket bättre! Sängen va det ja, sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0