TISDAG, FAST KÄNNS SOM ONSDAG

Bara 2 skoldagar kvar till påsklovet!

Idag har jag varit i skolan, på möte, på stan med Fanny och på Moas träning. Jag stod i mål, måste sett kul ut, jag i ett mål funkar liksom inte riktigt. Men kul är det och det tror jag det är för dom som ser på också! haha

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i sängen. Jag sov så grymt skönt natten till idag, jag brukar inte gilla att sova själv, finns ju inget bättre än att sova bredvid sin pojkvän och sen så fryser jag alltid så mycket när jag sover ensam, men inatt sov jag faktiskt riktigt bra vilket var jätteskönt! Hade lite sällskap också, en av våra missar, Mimmi, vet att du inte gillar det Lukas, men jag lovar att hon höll sig i fotändan!! haha

En söt liten krabat & jag i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0