ONSDAG

Hej på er!

Jag har egentligen inte alls tid att blogga eftersom jag är i full färd med att städa. Måste lägga på ett kol om jag ska komma i säng i tid, borde kanske se Barcelona-Arsenal också. Vi får se hur det blir. Längtar tills jag sätter mig på bussen till skolan imorgon och ännu mer tills jag sätter mig på bussen hem, ska bli så skönt med lov!

Föresten finns det planer på bloggbyte, hmm, har fått ett grymt bra bloggnamn på devote.se.. Dom lockar med fler läsare och en växande blogg, men sånt bryr jag mig inte så mycket om alls och jag trivs ju bra här på blogg.se. Ska jag eller ska jag inte, det är frågan. Ska fundera några dagar.


Nej nu måste jag fortsätta med dammsugningen. Skickar en stor krya-på-dig-puss till Lukas som har feber, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0