LUGNET

Kom hem från Lugnet för någon timme sen, faluns killar vann mot Pixbo medan faluns tjejer förlorade mot Täby. Träffade Lukas innan också:), och sen skjutsade han in mig och Johanna till Lugnet innan han skulle ut på lite party. För mig blev det en lugn hemmakväll tillslut, väldigt skönt och klokt med tanke på att jag ska upp halv sju imorgon, ska vara på Lugnet halv åtta och jobba i sekritariatet, skoj.. Har iallafall trevligt sällskap!

Vet inte vad som händer imorgon kväll, får se. Är så mycket tankar och känslor som suger musten ur mig för tillfället, vill bara stänga av och koppla bort men det är helt omöjligt hur mycket jag än försöker. Önskar jag kunde skriva om allt i bloggen, men det funkar liksom inte.

Nu ska jag dricka ett glas cola och försöka sovaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0