LÖRDAG 12.58

Han inte blogga igår efter skolan, åkte till Solna och hejade på Falun när dom spelade den femte, avgörande kvartsfinalsmatchen mot AIK! Blev förlust.. AIK var bättre och vann välförtjänt. Dock var domarna usla, men vad hade man förväntat sig med tanke på matcherna dom dömt innan? Trist. Hur som helst en mycket trevligt tripp! När vi kom hem till Falun igen vid halv ett gick vi till Maestro och åt, sen tog vi bussen hem. Lukas som åkte på en annan, senare buss hem från Solna kom hem till mig lite senare.

Nu har Lukas precis åkt och jag ska göra någonting åt mitt morgonruffs innan jag åker till Hedemora på ännu en innebandymatch, Clara som ska spela. Hejaheja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0