EN LITEN COMEBACK

Jag har inte bloggat på, två veckor måste det väl bli, tror det är nånting sånt. Kanske ännu mer? Och ärligt talat så trodde jag att det skulle bli jobbigare än det blev att hålla sig ifrån, det har ju liksom blivit en vana att blogga eftersom jag gjort det i snart fyra år(!!!) Hur som helst så tycker jag om att blogga, så jag kommer att fortsätta.

Men jag kommer att sluta skriva vad jag gör om dagarna, eller, jag kommer iallafall inte skriva om allt jag gör. Vissa dagar kanske jag skriver allt, andra dagar ingenting alls. Tror bloggen blir roligare på det sättet också faktiskt.
En av anledningarna till att jag bloggat har ju varit att jag vill kunna kolla tillbaks på vad jag gjort osv, jag tycker det är så himla roligt. Men det problemet har jag nu löst med en dagbok i fysisk form, haha, en ljusrosa, väldigt fin dagbok! Perfekt eftersom jag verkligen kan skriva allt där.

Hur som helst, jag har börjat blogga igen. Welcome back Maja!




Kommentarer
Postat av: linda

UNDERBART MAJA!

2010-03-23 @ 19:51:41
Postat av: Anonym

high five! :D

2010-03-23 @ 20:11:51
Postat av: Tarzan

Bra jobbat fortsätt skriva allt....

2010-03-24 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0