TORSDAG INLÄGG 2

Sjukhusbesöket gick väl, sådär. Dom ställde ett ultimatum, och nu är det upp till mig fram tills dess det inte funkar längre, eller om det kanske nu mot all förmodan skulle funka. Fan, det är så mycket med allt just nu. Det pratas om att åka iväg, kanske hela sommaren, för att få mig att förstå, få mig att acceptera någonting jag aldrig någonsin kommer förstå och inte heller acceptera. Dom säger att det skulle göra det lättare att släppa, glömma och gå vidare från det dom vill ska bli ett förflutet. Men vi pratar om saker som inte går att sudda ut, aldrig någonsin.

Nu sitter jag och lyssnar på lite good music, högthögt precis som det ska va. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog förbi Hälssinggården en snabbis om jag får skjuts annars struntar jag i det.

Imorgon är det midsommar och det ska bli så himla mysigt, jag ska vara i Vika som varje år med släkten och det är en tradition jag tänker hålla fast vid! Jag tycker att midsommar ska firas på landet, med nära och kära, att festa och dricka då skulle aldrig falla mig in. Och när jag får egna små småttingar ska dom också få fira högtider som jul, midsommar, påsk osv på precis samma sätt som jag:)!

Nu ska jag upp och äta mitt lördagssnask, eller snarare dricka min lördags-smoothie,
*Naturell yoghurt, 0,5 % fett,
*Lättmjök,
*Osockrade hallon & blåbär
*Och om man vill kan man ha i en klick lättgräddglass.
Sen mixrar man ihop det, blir riktigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0