15 JUNI, TISDAG

Oki nu börjar bloggandet gå neråt, ett typiskt sommarfenomen:) Kommer inte överens med vädret, vad gör man om dagarna när det är alldeles grått och trist ute? Inte ett skit. Ioförsig är det fint väder nu, hoppas verkligen det håller i sig! 

Nu sitter jag och hostar lite och funderar på om jag ska mysa på egen hand ikväll eller gå över till Daniel och titta på film med han och Johanna. Jag funderar också på hur jag ska klara mig utan en av mina absolut bästa kompisar, Malin, i två månader.. Hon hade det bra där på Öland än så länge iallafall, låg och solade vid havet, åh, snart kommer jag och tjejerna och hälsar på dig snuttis!!

Nä det får bli en hemmakväll, ska stänga av datorn nu och gå upp och titta på tv med mamma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0