SISTA FREDAGEN DETTA LÄSÅR!

Onsdag: Va med älskling och spelade golf på kvällen!

Torsdag: Ledig! Tog en lång sovmorgon, pappa hämtade upp mig för lunch och ett besök på stan, mysigt! På kvällen följde jag med Sandra och gick ut med två ursöta dalmatinervalpar, sen tittade vi på crusingen en stund innan vi begav oss hemåt. Sen kom hjärtat och vi tittade på lite tv och såå. Himla bra dag! Två minus med dagen var att vår lilla kanin fick lov att avlivas eftersom hon blivit sjuk, jättesorgligt men man får tänka på att hon var sjuk och att hon har det bättre nu uppe i kaninhimlen. Och sen det andra minuset var att jag hade jättesvårt att somna för jag kunde inte sluta tänka på hur mycket jag skulle vilja ha en liten Totteeee....

Och idag är det fredag, veckorna går så fort!! Sista fredagen detta läsår, sista fredagen i ettan!! Och jag inväntar den sista datakunskapslektionen detta läsår, i ettan, i hela mitt liiiiiv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du lilla Maja ingen Tootte än det får du vänta

med, nu ska du ha bara kul eller hur, livet är alldeles för kort för att redan skaffa Totte sov gott

istället tycker Mormor Puss o Kram hela dan

2010-06-05 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0