MIDSOMMAR

Godmorgon!

Jag har sovit ganska dåligt inatt, hade svårt att somna och vaknade vid tre och kunde inte somna om typ, sen kom Moa och Lovisa hem från sina boys vid typ fem och då kunde jag slappna av och somna om igen. Vaknade vid nio och känner att jag inte mår helt hundra, halsen spökar lite och så, jobbigt, men det hade kunnat varit mycket värre så jag ska inte klaga.

Hur som helst så var det iallafall underbart att få vakna upp till solsken och blå himmel, igår sa dom på tv:n att det skulle bli regn, åska och inte alls fint, hoppas det fina vädret håller i sig hela dagen, och imorgon!

Nu ska jag upp och käka frulle, sen duscha, klä på mig och sen bär det av till mormor och morfar i Vika på midsommarfirande!

GLAD MIDSOMMAR ALLESAMMANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0