LÖSEN

Ja som ni antagligen märkt har jag satt lösen på bloggen, enbart för att min mammi och pappi inte ska kunna läsa. Det är väl typ mest för att jävlas lite med dom. Vi bråkar jättesällan, men i fredags natt hände det en massa grejer och nu är väl läget inte så jättebra. Jag har jävligt svårt att acceptera att jag inte får göra precis vad jag vill, precis när jag vill. Och de senaste halvåret har jag gjort det, och visst har det spårat en del, men jag klarar mig alltid. Hur som helst, efter i fredags är dom lite för nojiga, och då känner jag mig direkt kvävd och blir ganska odräglig..  

Jag kommer fortfarande inte kunna eller vilja skriva om allt det jag gör, men jag antar att det kanske blir lite mer än förut iaf.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0