FOUR DAYS LEFT!

Min helg har varit toppenbra! (Om man bortser från en del saker som egentligen inte går att bortse från) Och Falukalaset är inte överskattat som typ hur många som helst säger.. det är fan det enda som händer i Falun, och det blir vad man gör det till som med allt annat! Jag tycker iallafall det är jättekul.

Idag är jag grymt trött, somnade när vi såg på film på svenskan imorse, ZzZZzz, menmen, så sjukt lite kvar i skolan nu så det spelar ingen roll.

Blir lite less på vädret, kallt & grått, bläää, jag vill ju solaaa! Det var tydligen fint väder i Stockholm, tycker dom kan dela med sig lite va!

Nu är det lunchdags.


Kommentarer
Postat av: c

omfg du skrev toppen bra.......kill me....

2010-06-07 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0