EN SAMMANFATTNING

Fredag 23 juli- Var hos Carl först med Linda, Carl, Jonte, Gustav och Oskar, sen hämtade Lindström och Ted upp oss och vi åkte till Lindström och drack goda drinkar som Lindström gjort. Sen åkte vi till en sommarstuga i Vika där medelåldern var typ 35, och den äldsta ca 65 år. Linda sätter på Sexy bitch på högsta volym och bjuder upp den äldre mannen och ger honom en riktig sexyyyy dans, höll på att dö av skratt!! Sen åkte Linda hem och vi andra till Lindström.

Lördag 24 juli- Andreas kom och hämtade upp mig sen åkte vi till Ted, sen hämtade vi upp Linda och åkte så jag fick övningsköra. Sen förfest hos Emmy med dom plus Nina och Hanna. Sen fest hos Carl, sen Knoppen.

Söndag 25 juli- Lindström, Oliver och Ted skjutsade hem mig. Var med Sandra och tände ljus och lämnade två röda rosor till Niklas. Lukas kom och vi tittade på film med mamma. 

Måndag- Vägde mig och fikade sen på stan med Sandra, Carl och Jonte. Sen badade jag och Sandra Totte, och tog en promenad till Vivo. Sen kom Ted och hämtade upp oss och vi åkte först lite bil, lite för snabbt, sen åkte vi hem till Lindström och tog det lugnt bara. På vägen hem blev det race mot Lindström som har kört rally, vi fick pisk alltså.

Tisdag- Var med Ted, tittade på film, fikade på stan och träffade Lindström en stund. Sen var jag på Niklas minnesgudstjänst med mamma, Moa, Sussi och Sandra. Tände ljus och skrev några ord till Niklas, det var så fint men så otroligt, otroligt sorgligt.. Efter det åkte jag hem, var helt slut i huvudet och kroppen, grät bara, somnade jättetidigt.

Onsdag- Var på Crusing med Ted, Lindström och Oliver. Linda, Johanna och Lisa var med ett tag också. Var hos Aronsson en stund också. Träffade Adus, Ako, Walle och dom, länge sen! Fick en jättefin ros! Sen kom Lukas och skjutsade först hem Ted och sen mig, var hemma vid halv tre-tre.

Torsdag- Jobbade sen tittade jag på film med Ted och Totte, hemma vid två.

Fredag- Jobbade och sen var jag på middag med familjen hos Bergmans. Sandra var hundvakt till en tax som heter Nisse, och Totte tror typ att han är en kamphund, ser så gulligt ut, han är så sjukt liten men håller på som han var en jättevovvsing. Han skrämde stackars Nisse som både är äldre och mycket större än Totten, haha. Men sen kom dom igång efter ett par timmar och lekte supermycket, jätteroligt! Totte är bäst, love yooou.

Lördag- Nu ska jag äta lunch sen är planerna att vara med Ted mfl, blir det sol ska vi ut på sjön! Håller tummarna för solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0