FREDAG

Veckorna går så fort!

Den här veckan har varit både upp och ner. Jag och Lukas är inte längre tillsammans.. Ett gemesamt beslut, just nu är det bäst så här, och det finns väl egentligen ingen riktigt anledning, utan snarare en hel del småanledningar. Men vi tycker fortfarande om varandra otroligt mycket och det är inga hard feelings mellan oss!

I onsdags var jag på Roxnäs med Ted, Lindström, Järnberg och Johanna, sol och bad hela daan. Sen kom Linda och vi drog till Donken allihopa för käk, mötte upp Aron också, sen åkte jag, Ted och Järnberg till Hosjö en snabbis. Sen åkte vi hem till Lindström och det blev några glas innan några drog hem, några till krogen osv. Höll på att dö när Johanna skulle kasta bilnyckeln upp på balkongen, hahahha, hon kastade den rakt på grannarnas fönster så den hamnade på deras balkong, så jävla kuuul. Väckte nog hela huset av mitt skrattande. Sen blev det en promenix genom stan innan jag kom i säng.

Igår träffade jag Sandra en stund, badade och tittade på skräckis med mamma. Var sjukt trött, somnade lite då och då under hela dagen, ZzZZZzz. Är typ lite halvsjuk.

Idag var det meningen att jag skulle till Göteborg med lite folk, Liseberg osv, men så blev det inte, skittrist. Dom åker iaf, och jag hoppas dom kommer ha det skitkul:D Nu ska jag försöka väcka Moa och dra med mig henne till stranden, ikväll blir det fest! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0