TISDAG/NATT

Jag borde verkligen soooova, är skittrött men ett inlägg hinner jag med.

I lördags var jag hemma hos Carl med Lisa, Jonte och Jakob. Dom drack lite öl, och Carl gjorde en jättegod efterrätt till oss, vit chokladmousse med jordgubbar och lime, mums. Sen tittade vi på film. Jag och Jonis stannade över natten medan Lisa och Jakob åkte hem.



På söndagen följde jag med till Rättvik och Leksand som bilsällskap, snäll cheey. Sen på kvällen spelade jag golf med pappa och Moa, mysmys.

Sen igår va jag bara hemma, solade/badade lite och tog det bara lugnt.

Idag har jag varit med Ted, och vi har kört bil, eller rättare sagt, JAG har kört bil. Fattar inte hur han vågade låta mig köra, haha, första gången någonsin jag körde ett motordrivet fordon(!!), men det gick skitbra faktiskt och det va skitkul! Fick bara ett muppstopp! :D Sen åkte vi till Lindström och käkade med han och Aronsson, sen åkte vi ner på stan och gick runt och tittade lite och Ted hämtade ut sin nya mobil och sen gick vi och fikade.

Sen åkte jag hem, åt middag med familjen och våra kompisar från Norge. Sen åkte jag hem till Lukas och tittade på Morden i Midsomer(världens bästa program!), jättemysigt!

Och nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0