TISDAG

Gårdagen va toppen! Först var jag på sjukhuset för att lämna en vikt och prata några minuter med Kjell. Sen åkte jag till Roxnäs och badade och solade med Ted, Lindström, Järnberg, Erika och Sassa. Johanna, Linda och Magda var också på Roxan så jag träffade dom ett tag också:)
Sen åkte jag, Ted och Lindström hem till Lindström. Sen åkte vi och käkade, sen till Norsbro (eller nånting) och hjälpte Aronsson att flytta lite mer, sen hämtade vi upp Järnberg och åkte och badade vid Lilltorpet, sen hem till Lindström och tittade på Farsan, drack te och åt mackor, myyyysigt. Sen vid ett åkte vi till Stångtjärn för nattbad, jag höll mig dock på land;)

En riktigt, riktigt bra dag, och shit va kul det är att åka motorcykel, love it! Det är liksom en skräckblandad förtjusning, och adrenalinet bara flödar!

Nu väntar jag på att Lukas ska komma hit!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0