KAN INTE SOMNA....

+5 kilo, bara på några veckor. Det hade lika gärna kunnat varit ett ton.

Jag kommer på mig själv med att oroa mig för hur min kropp mår, fettma är inte bra tänker jag ofta, jag tittar mig i spegeln och tänker okej, mina höftben sticker inte ut så där fint, min bröstkorg är inte längre sådär fint benig, jag känner mig inte fin någonstans faktiskt. Jag har fått större bröst och rumpan har sakta men säkert börjat ta form igen, försöker se det som något positivt, att det är kvinnligt och vackert, men det är fettfettfettfett. Bröst består av fett, fett är vidrig, och jag blir bara ännu mer äcklad.

Nu ska jag se Supersize VS. Superskinny, bara för att liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0