FREDAG

Attans va länge sen jag skrev här nu, kanske inte är så jättelänge sen egentligen, men det känns verkligen som år och dar, eller iaf veckor..

Har hunnit med en himla massa, midsommar, Dössberget, båtturer, rättegång, peace and love osvosv. Jag har haft så grymt kul! Förutom rättegången då.. Varför känns det så fel att göra det som alla andra säger är rätt?

Och veeet niiii??? Jag har fått en hundvalp! Ni fattar inte hur lycklig jag är! Han är världens sötaste, och jag älskar honom och vill aldrigaldrig lämna honom ifrån mig, åh, han är så fin. Totte heter han! :)  

Idag har jag och Totte varit och badat med Ted, sen har vi hälsat på Aronsson och Lindström i Arons nya lägenhet, skitfin verkligen, jättecentral, ljus och stor. Sen har jag varit i Vika en stund och nu sitter jag och gör ingenting. Linda och Johanna skulle komma förbi en stund sen vet jag icke vad som händer. Kanske blir Bojsen med Dler, Adus, Ako och dom eller leka "högst promillehalt" med Ted, Andreas och Patrik, vi får väl se helt enkelt:)

Imorgon ska jag ut på sjön med Ted, Anders gånger 2, Johanna, Linda och kanske Erica! Vi ska grilla, dricka vin och ha det trevligt. Får se vart vi tar vägen sen:)!

Lite blandade bilder:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0