DET FINNS SAKER MAN MINNS OCH SEN FINNS DET SAKER MAN INTE GLÖMMER

Den här låten ger mig så otroligt mycket minnen, både bra och dåliga. 
 

Jag var lite för naiv, gick lite för lätt på allt det du lovade och inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att det skulle sluta som det gjorde.

Ibland undrar jag om du saknar mig, om du ligger vaken på nätterna och ångrar. Du hade kunnat haft det lika bra som jag har det, vet du det, din ångest kunde, precis som min, ha dämpats. Jag försökte och försökte och försökte rädda dig, hjälpa dig, men du lyssnade inte, du lovade mig att försöka, men du sket i det, du försökte inte ens lite och du fortsatte precis som förut. Och man kan inte hjälpa någon som inte vill ha hjälp. Men en sak är säker, man ger aldrig upp, aldrigaldrig. Jag har fortfarande inte gett upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0