torsdag

Hoppas mina 1234000994545 läsare inte blev allt för besvikna över bloggtorkan igår, och idag...

Igår var jag på en fototur med pappa, Moa och Adam, jag fick till några riktigt fina bilder, men Moas bilder blev såklart bättre, det är hon som har talangen, och systemkamera. Sen fram mot kvällen kom Lukas, vi tittade på film, första på Kumar and Harold go to White Castle, den var faktiskt riktigt kul, håller på att ladda hem tvåan nu, sen tittade vi på första Hanibal Lecter filmen, den va jättehemsk, hatar när barn far illa.. :(

Sen så imorse blev vi väckta av att en gubbe, eller man eller vad vi nu ska kalla det ryckte upp dörren in på mitt rum och stampa in, (jag har en ytterdörr in till mitt rum), och där låg jag och Lukas och sov.. Lite pinsamt för gubben/mannen, helt fel dörr.

Sen så idag har jag varit hos Kjell, gick jättebra! Och sen var jag på biblioteket med mamma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0