torsdag

"Reservationskvoten för denna föreställning är fylld. De biljetter som finns kvar är endast tillgängliga för försäljning." GAH. Jag som skulle få sms INNAN biljetterna skulle släppas, eller när dom släpptes iallafall, men det fick jag inte.. Jag var verkigen så sugen på att se den, verkar vara en sjukt bra film! Finns lite hopp kvar åtminstonde, kanske finns biljetter i kassan imorgon om man åker dit tidigt.

Idag har jag gjort en historieuppgift, tagit en promenad och gjort mat, eller havregrynsgröt med lingonsylt, underskattad föda!
Sen har jag varit på veckans sjukhusbesök, och fick veta att jag inte får börja träna ännu, känns riktigt, riktigt trist.. Sen pratade jag och mamma med Kjell och vi kom överens om en hel del saker som verkar bra. Det känns som en stor lättnad men samtidigt som ett otroligt misslyckande. Hmm.

Nu sitter jag och dricker apelsinjuice, har varit sugen på det jättelänge, haha. Är oftast alltid mer sugen på olika drycker, bonaqua, juice, proviva, läsk och sånt än godis, chips osv. 

Nu borde jag gå och lägga mig, känner att jag börjar bli övertrött & liite dryg. Godnatt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0