tisdag

Idag har jag varit i skolan!!! haha. Har inte varit där på cirkus fem veckor?! Med jullovet inräknat, tror jag var sjuk veckan innan lovet men minns inte riktigt, aja, iallafall, fyra-fem veckor. Ett halvt sommarlov nästan! Tokigt.
Det var faktiskt kul att vara där! Det tyckte jag däremot inte att det skulle bli igår kväll och imorse, så är riktigt glad att jag tog mig dit.
Var på idrotten och pratade med den nya läraren också, får se hur hon lägger upp mina lektioner, hoppas på att det blir något bra.

Nu ska jag strax äta middag med familjen+ tre arbetskamrater till pappa. Dom kan ingen svenska så det är ett perfekt tillfälle att träna engelskan. 

Sen  ska jag duscha och krypa i myskläder och lägga mig och titta på den sista Johan Falk-filmen, eller egentligen trean, men jag har sett alla utom trean så det blir sista för mig. Hoppas på att det kommer ännu fler filmer, men det tror jag, dom är ju så bra! Och efter det blir det sängen, jobbar på att komma i säng innan tio.. Får se hur det går. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0