onsdag

Hade verkligen ingenting vettigt att blogga om igår, var ute två gånger, sen var jag på Lugnet en stund, sen hämtade jag Clara på gymnastiken och sen var jag på mammas jobb resten av kvällen. Gillar mammas jobb jättemycket, så mysigt och vara där och pyssla osv, och alla små, söta barn! Men dom var inte där igår, men vanligtvis. Sen åkte vi och handlade mat och sen for vi hem.
Sen när jag kom hem satt jag lite vid datorn och sen kollade jag på Paradise med mamma.

Idag började dagen med ett otroligt bra telefonsamtal med en av mina mentorer, jag blev så glad och genast kändes allting mycket lättare & bättre. Jag måste verkligen bli bättre på att berätta hur jag känner osv, allting blir mycket lättare då.

Har precis tagit en dusch, tvättar håret, rakat mig och ja den vanliga proceduren helt enkelt. Så skönt. Sen nu har jag tagit fram almenackan och lite av plugget (som jag egentligen inte behöver göra, ingen press, underbart). Tänkte planera lite. 

Liten paus...
Så nu har jag smörjt in mig också. Nu ska jag klä på mig sen ska jag laga mat till mig och Lukas!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0